Endret: 29 okt 2012     Opprettet: 26 okt 2012

Informasjon om Lommedalstunet Sameies kollektive avtale med Canal Digital

Her finner du en kort beskrivelse av sameiets kollektive avtale med Caal Digital Sameiet har en kollektiv avtale som dekker alle boligseksjonene.

Basiskostnadene for avtalen faktureres sameiet inngår i husleiens felleskostnader som faktureres av Obos.

Sameiet har inngått en avtale med Obos om at regningen fra Obos vil spesifisere bredbåndskostnaden, slik at de som får dekket dette av arbeidsgiver fortsatt kan få dette godskrevet.

Hva er dekket av basisabonnementet?

Grunnpakken består av en fast del med de store norske og internasjonale kanalene. I tillegg vil du som kunde fritt kunne velge 15 kanaler etter eget ønske- og uten ekstra kostnad. Kanalene blir tilgjengelig på alle programkortene dine.

I tillegg til TV-pakken (faste + valgte tilleggskanaler), dekker avtalen bredbånd og Wimp. For nærmere informasjon:

Produktbeskrivelse av Komplett Maxi-abonnementet

Produktbeskrivelse Wimp

Bestilling av opsjoner og rapportering av feilmeldinger

Tilleggstjenester som IP-telefoni/bredbåndstelefon, ekstra TV-kanaler, økt bredbåndshastighet, filmleie (GO), lagringstjenster, ekstra PVR-dekodere med mere bestilles og faktureres den enkelte direkte av Canal Digital. Bestilling av opsjonene gjøres hos Canal Digitals kundesenter på tlf. 06090 . Feilmeldinger på bredbånd TV gjøres til det samme nummeret. Du får også spesialpriser hos Komplett ved kjøp av TV-modeller og mediaspillere/radioer.

Hva gjør du når du leiler ut leiligheten eller flytter?

Siden basisabonnementet følger leiligheten, så skal dette ikke sies opp ved utleie eller salg av leiligheten.

Siden regninger for opsjoner faktureres den enkelte, er det viktig at informasjon om den som til enhver tid bebor leiligheten, meldes til Canal Digital.